Translate

torstai 1. tammikuuta 2015

Horoskooppi 2015

Näin vuoden alussa pitää lukea kaikki vuosihoroskoopit ja valita niistä parhaat palat ja odottaa mitä niistä lupauksista toteutuu. Mä oon Kauris ja Ellit horoskoopissa oli hauskimmat ennustukset:

Painon pudottaminen onnistuu parhaiten tammi- tai elokuussa. (siispä laihikselle)

Kohtalo heittää elämääsi tyylikkään ja varakkaan yksilön, joka ei vastaa tavanomaista makuasi. Suo hänelle edes mahdollisuus esitellä itsensä hieman tarkemmin. (no senhän mä suon ilomielin)

Yhteisiä juhlia ja onnellisia kokoontumisia riittää. Olet sen kaiken ansainnut. (niin oon ja juhlat on niin kivoja)

Tänä vuonna etenet työssä niin korkealle, että ylität jopa omat tavoitteesi. Olet synnynnäinen, sitkeä johtaja, joka etenee päättäväisesti kohti päämääräänsä. Täydennät osaamistasi entisestään ja opetat myös muita. Kesällä saat kehuja kyvystäsi paljastaa ongelman ydin. (tätä mä odotan innokkaasti)

http://ellit.fi/horoskoopit/vuosihoroskoopit/vuosihoroskooppi-2015-kauris




4 kommenttia:

  1. Pitipä käydä katsomassa ennustukset omalle tähtimerkillenikin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan mitkä ennustukset toteutuu vai toteutuuko mitkään. Se jää nähtäväksi.

      Poista
  2. Käy vilkaisemassa blogissani, mitä savolainen horoskooppi sinulle ennustaa! Pian postaan sinne myös pohojalaasen.

    VastaaPoista