Translate

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Lisää lamppuja

Ehkä olette huomanneet, että mun tulee osteltua lamppuja silloin tällöin. No tänään en voinut mitenkään jättää kirpparille 2 € lamppua. Ei sille ole vielä paikkaa, mutta kyllä mä paikan sille keksin.

No lisää lamppujuttuja. Eilen päätin vaihtaa keittiöön uuden lampun. Ostin lampun joskus kauan aikaa sitten Ikeasta ja lamppupaketti on pyörinyt kodinhoitohuoneessa paikasta toiseen. Monta kertaa se on pitänyt vaihtaa, mutta vasta eilen sain sen aikaiseksi.

Netissä sanottiin, että naiset ei saa asentaa lamppuja, joissa on enemmän kuin kaksi johtoa. No mun keittiössä lampussa on kolme johtoa. No mutta kukas muu sen asentaa, jos mä en sitä itse asenna. No lampun paikkakin on ihan väärässä paikassa. Piti taas vähän viritellä.

Miksi vanhan lampun poisottamisessa ja uuden lampun asentamisessa tarvitaan ainakin kymmentä erikoista ruuvaria. Onks se joku miesten juttu? Ei ymmärrä, ei. Mun mielestä yhdellä ruuvarilla pitäis niin helppo homma onnistua. No lamppu on asennettu ja toimii. Kuva on todisteena siitä.


Tässä on se kirpparilamppu. Siihen voi vaihtaa noita päällisiä. Siinä oli niitä useampi mukana.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti